HOME <-
-> About our company HOME <- -> site térkép Ügyfélszolgálatunk KERESÉS:
 
Nyitólap » Szolgáltatásaink » Terméktámogatás normál
 
 
Szolgáltatásaink
Terméktámogatás normál
    Az IT biztonsági megoldások esetében elengedhetetlenül szükséges a termékek naprakész ismerete és a magyar nyelvű szakértői háttér.
Hírek
 
Vírushíradó
2F hírek
Termékhírek
Teméktámogatás
Értékesítés
Letöltés
Rendezvények
Közbeszerzés
Navigáció
Szolgáltatásaink
 
Hálózati rendszerfelügyelet, monitoring
Kockázatfelmérés, biztonsági audit
Oktatás
Sérülékenység elemzés, behatolás-detektálás
Spam és tartalomszűrés
Terméktámogatás normál
Terméktámogatás közbeszerzés
Titkosítás, digitális tanúsítványok
Tűzfal megoldások
Vírusvédelem
 
 
  A 2F 2000 Kft. által forgalmazott termékekhez cégünk vizsgázott rendszermérnökei különböző szinteken nyújtanak magyar nyelvű szakértői terméktámogatást az alábbi opciókkal:  
     
 
Platina szintű terméktámogatás:
     
  terméktámogatás e-mailben vagy webes helpdesken keresztül (4 órán belüli válaszadás munkaidőben)
  telefonos támogatás normál díjas vonalon, munkaidőben
  távolról el nem hárítható hiba esetén helyszíni kiszállás 4 órán belül munkaidőben
  50 esetre vonatkozó éves támogatási keret
  5 fő regisztrált kapcsolattartó
  dedikált ügyfélmenedzser
  ingyenes, minősítő oklevelet adó felhasználói oktatás (2 nap, előre meghirdetett időpontban csoportosan)
 
     
 
Arany szintű terméktámogatás:
     
  terméktámogatás e-mailben vagy webes helpdesken keresztül (4 órán belüli válaszadás munkaidőben)
  telefonos támogatás normál díjas vonalon, munkaidőben
  távolról el nem hárítható hiba esetén helyszíni kiszállás 3 munkanapon belül (Budapesten kívül kiszállási díj ellenében)
  25 esetre vonatkozó éves támogatási keret
  2 fő regisztrált kapcsolattartó
  ingyenes felhasználói oktatás (1 nap)
 
     
 
Ezüst szintű terméktámogatás:
     
  terméktámogatás e-mailben vagy webes helpdesken keresztül (3 munkanapon belüli válaszadás)
  telefonos támogatás emelt díjas vonalon, munkaidőben
  10 esetre vonatkozó éves támogatási keret
  1 fő regisztrált kapcsolattartó
 
     
  oldal tetejére  
   
Esettanulmányok
Kaspersky az Autóklubnál
Ma már az internetet használó, nagyszámú munkaállomást működtető vállalatoknál, szervezeteknél az informatikai biztonsághoz szervesen hozzátartozik a vírusvédelem. A Magyar Autóklub informatikáért felelős vezetése is már évekkel ezelőtt vírusszűrő program telepítése mellett döntött, ám akkori választásuk nem bizonyult minden szempontból szerencsésnek.
     
Vírushíradó  
  Vírmérséklet:  
  2017.06.29. A Kaspersky Lab közleménye az ExPetr zsaroló vírusról  
  2017.06.08. A WannaCry zsaroló kártevő gyenge pontjai miatt néha visszaállíthatók az adatok támadás után  
  2017.06.08. A Kaspersky Lab tröszt-ellenes panaszt nyújtott be a Microsoft ellen  
  2016.01.20. Csupa szem és fül az új linuxos kártevő  
  2015.11.03. Fizess Barátom, Így jártál!  
© 2000-2015 2F 2000 Kft. Tel: 488-7700 - Fax: 488-7709 NYITÓLAP OLDALTÉRKÉP GYIK
1016 Budapest Hegyalja út 5. I/8. Mail: support@2f.hu | sales@2f.hu Partner login Karrier Vásárlás