HOME <-
-> About our company HOME <- -> site térkép Ügyfélszolgálatunk KERESÉS:
 
Nyitólap » Terméktámogatás » Gyik » Kaspersky kérdések
 
 
GYIK
Kaspersky kérdések
   
Hírek
 
Vírushíradó
2F hírek
Termékhírek
Teméktámogatás
Értékesítés
Letöltés
Rendezvények
Közbeszerzés
Navigáció
Terméktámogatás
 
Dokumentációk
Levelezési listák
Ügyfélszolgálat
GYIK
 
Általános
F-Secure
Kaspersky
Trend Micro
 
 
Hogy lehet kipróbálni a programokat?
Hogy lehet eltávolítani a lejárt próbaverziót?
Hogyan tudom a KAV liszenszet hosszabbítani?
Mikor kapnak a regisztrált felhasználók CD-t?
Elállítódott a gépidő, ezután a KAV azt állítja, hogy lejárt a liszensz.
Mi a különbség a KAV Personal és a KAV Personal Pro között?
Mi a különbség a KAV Personal és a KAV Workstation között?
Milyen web és ftp lapokról tölthető le a vírusismereti adatbázis frissítése?
Miként lehet a vírusadatbázis automatikus frissítését beállítani?
Néha sokáig tart a frissítés, néha pár másodperc alatt kész. Miért van ez?
 
     
   
 
Hogyan lehet kipróbálni a programokat?
  A honlapunk Letöltés menüjének Próbaverziók részében a KAV víruskeresők 30 napos próbakulcsai elérhetőek. Maguk a programok a Szoftverek részben érhetőek el.
 
   
 
Hogy lehet eltávolítani a lejárt próbaverziót?
 

Ha a 30 napos kipróbálási időszak lejárt, és a terméket nem vásárolta meg, akkor a 'Vezérlőpult' (Control Panel) alatt a 'Programok hozzáadása, eltávolítása' (Add or remove programs) funkció segítségével távolíthatja el a programot.

Ha megvette a terméket, nincs szükség a lejárt verzió eltávolítására, a terméket a "Hogyan tudom a KAV liszenszet hosszabbítani?" pont alatt leírtak szerint tudja élesíteni.

 
   
 
Hogyan tudom a KAV liszenszet hosszabbítani?
 

A vásárlás után kapott ".key" kiterjesztésű állományt (Windows esetén) be kell másolni a "C:\Program Files\Common Files\Kaspersky Lab" mappába. A bemásolást követően egyszerűen futtassuk le az ugyanott található "addkey" nevű programot, vagy ha ez nem eredményes, indítsuk újra a gépet.

Részletesebb tájékoztatót a kulcsokról itt olvashat: KAV_kulcs_tajekoztato.doc

 
   
 
Mikor kapnak a regisztrált felhasználók CD-t?
 

Regisztrált felhasználóinknak vásárláskor adunk CD lemezt. A lemezen megtalálható az összes forgalmazott termékünk részletes, angol nyelvű dokumentációja. Az újabb programverziók szintén a honlapról tölthetők le. A naprakész adatbázis frissítéseket webes letöltési lehetőséggel biztosítjuk ügyfeleinknek.

 
   
 
Elállítódott a gépidő, ezután a KAV azt állítja, hogy lejárt a liszensz.
 

Minden Kaspersky termék érzékenyen reagál arra, ha a dátumot visszaállítják, mivel így elvileg jogosulatlanul meghosszabbítható lenne a liszensz. A dátum elállítódása azonban akaratunkon kívül is elő tud fordulni, pl. ha az alaplapi elem kimerül. Ekkor ugyanis a dátum alapállapotban kerül. A használati időszak ily módon történő meghosszabbításának elkerülése érdekében a termék az összes használatban lévő kulcsot letiltja. A probléma orvosolására csak manuálisan van lehetőség: új kulcsot kell kérni a "support@2f.hu" címen. Kérjük mellékeljék a régi kulcsot is, így könnyebben és gyorsabban elkészítjük az egyenértékű új kulcsot.

 
   
 
Mi a különbség a KAV Personal és a KAV Personal Pro között?
 

A KAV Personal Pro a sima Personal verzó több modullal kiegészített változata, így ennek megfelelően az ára mintegy 160%-a a Personal változaténak. Két fő különbség: a Kaspersky Inspector nevű CRC ellenőrzésre, lenyomatvételre alkalmas program és az Office Guard nevű Office állományokat valósidőben védő alkalmazás.

 
   
 
Mi a különbség a KAV Personal és a KAV Workstation között?
 

A Personal változat által megcélzott ügyfelek a magánemberek, míg a Workstation változat vevőköre a céges megrendelők. Ezt a vásárlásnál is külön kezeljük: a Personal licensz nem bővíthető a későbbiekben több darabszámra, míg a Workstation változatnál ez a rugalmasság rendelkezésre áll. Technikailag pedig az a különbség, hogy a Workstation változatok képesek a Network Control Center kezelő felület segítségével távmenedzselt felügyeletre hálózatos környezetben.

 
   
 
Milyen web és ftp lapokról tölthető le a vírusismereti adatbázis frissítése?
 
Automatikus frissítéshez (Update modullal):
  http://www.kasperskylab.ru/updates/ (Russia)
http://www.avp.ru/updates/ (Russia)
http://www.kaspersky-labs.com/updates/ (USA)
http://updates1.kaspersky-labs.com/updates/
http://updates2.kaspersky-labs.com/updates/
http://updates3.kaspersky-labs.com/updates/
http://updates3.kaspersky-labs.com/updates/
http://downloads1.kaspersky-labs.com/updates/
http://downloads-us1.kaspersky-labs.com/updates/
ftp://updates3.kaspersky-labs.com/updates/
ftp://downloads1.kaspersky-labs.com/updates/
ftp://ftp.downloads-us1.kaspersky-labs.com/updates/
ftp://ftp.kasperskylab.ru/updates/ (Russia)
ftp://ftp.avp.ru/updates/ (Russia)
ftp://ftp.avp.ch/updates/ (Switzerland)
vagy kézi frissítéshez, ZIP archív csomagként letöltve:
  http://www.kaspersky.com/updates.asp (Russia)
http://updates1.kaspersky-labs.com/updates_zip/
http://updates2.kaspersky-labs.com/updates_zip/
http://updates3.kaspersky-labs.com/updates_zip/
http://downloads1.kaspersky-labs.com/updates_zip/
http://www.kaspersky-labs.com/updates_zip/
ftp://updates3.kaspersky-labs.com/updates_zip/
ftp://www.avp.ch/E/updates.htm
ftp://downloads1.kaspersky-labs.com/updates_zip/
 
   
 
Miként lehet a vírusadatbázis automatikus frissítését beállítani?
 

A Control Center elindítása után az Updater modul sávján jobb egérgomb lenyomása után megjelenik egy táblázat, ahol a Properties / Tulajdonságok kiválasztása után lehetséges a letöltés tulajdonságainak részletes beállítása. A frissítő modul futásának időzítése a SCHEDULE részben található. Itt megadható:
- havi
- heti
- napi
- óránkénti
- esemény bekövetkeztekor automatikusan (pl. Control Center betöltődése után)
- vagy kézzel indított.

 
   
 
Néha sokáig tart a frissítés, néha pár másodperc alatt kész. Miért van ez?
 

A frissítés időpontja (dátum szerint) viszont igen lényeges lehet. Ehhez pár szóban részletezni kellene, mit is jelent a programban használt un. kumulatív frissítés.

A KAV .AVC kiterjesztésű file-okban tartja a vírusismereti adatbázisokat. Minden hétfő reggel készítenek egy új DAILY.AVC-t az aznapi kártevők adataival, ez általában nem több, mint 5-15 KB. Ehhez mindennap (Hétfő-Csütörtök) hozzáadják (ha szükséges, naponta többször is) az új vírusok felismerési adatait. Egy héten egyszer, pénteken kiürítik a DAILY.AVC-t és a benne felhalmozódott információkat az aktuális pénteki nap dátumából képzett update állományba írják, pl. UP020830.AVC, ezek hossza körülbelül 30-50 KB.

Két havonta pedig az összes addig változott .AVC tartalmat újraszervezik a fő ismereti állományba, ami a készítéskori hónap nevével jelölődik, pl. AVP0208.AVC, hossza pedig körülbelül 1.5 MB. És emellett kijavítják, bővítik a többi típusra vonatkozó (pl. MACRO.AVC, stb. ) állományokat is. Ez okozza azt, hogy kb. 2 havonta egyszer egy 2-3 MB méretű frissítést kell elvégezni, de ez biztosítja azt is, hogy a napi frissítés viszont rettentő gyorsan megtörténik, hiszen mindössze pár KB adatot kell csak mozgatni.

A program automatikusan ellenőrzi kapcsolódáskor, hogy egyáltalán frissebb-e a letöltő oldalon levő adat, és csak akkor tölt le, ha az valóban frissebb és szükséges a frissítés. A kéthavonkénti nagyobb méretű letöltés így csak ideiglenes frissítési lassulást okoz. A Windowsos program frissítése alaphelyzetben 5 alapértelmezett frissítési URL helyet tartalmaz. Ezeken lépked végig, ha valamelyikre nem tud sikerrel kapcsolódni. A Linux-os változatban pedig az updatert végre hajtó scriptbe (amit a Cronba szoktak tenni), kézzel adható meg a letöltés forrása.

 
     
  oldal tetejére  

© 2000-2015 2F 2000 Kft. Tel: 488-7700 - Fax: 488-7709 NYITÓLAP OLDALTÉRKÉP GYIK
1016 Budapest Hegyalja út 5. I/8. Mail: support@2f.hu | sales@2f.hu Partner login Karrier Vásárlás